8. jun. 2011

Reševalna akcija

Enkrat prejšnji teden, smo se kot ponavadi zjutraj odpravljali od doma - ravno sem malega pripela v avtosedež, odprla ograjo in odprla vrata od avta... In izpod avta naenkrat pridejo takšne mini mini račke in začnejo begat po dvorišču.  Doma smo sicer na obronku mesta, a vseeno blizu prometnih cest in račk nisem mogla kar tako pustit. Mame race pa ni bilo nikjer za videt...

Najprej sem poklicala sosedo na pomoč ;)), sama pa šla poiskat telefonsko od Azila za prostoživeče živali kaj sploh narediti. Svetovali so mi, da najprej polovim vse male račke in potem poskušam najt in ulovit še mamo ter jih vse skupaj odpeljat do najbližje vode.

Tele male puhaste kepice sploh niso tako nebogljene kot so videti ;)), hitre so kot strela, poskrijejo se takoj,  znajo kljunit in še skačejo ful visoko. Iz te pletene košarice so takoj pobegnile, sem jih potem "preselila" v vedro z vodo, da niso pobegnile. 



Mamo raco je slučajno "našla" soseda, ki je gledala zakaj delavec na sosednji hiši tako začudeno gleda na ulico... Mimo je namreč hodila mama raca in iskala mladičke. In evo jih - spet skupaj:



PS: tisti dan sem v službo zamudila krepko uro in pol... ampak enostavno se nisem mogla kar stran obrnit... upam, da je z račjo družino vse ok ;))

Lep dan,
Suzi

9 komentarjev:

  1. Ooo, a ti si tudi imela račjo reševalno akcijo? Jaz tudi še vedno imam. Pri meni sta še vedno dve pod lučko.
    Super!

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo, zelo lepo od tebe, da si si vzela ta čas in rešila račjo družino. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Upam, da te niso v službi gledali postrani, ker si zamudila :) No, če si jim povedala, zakaj zamuda, so ti vsekakor morali oprostiti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. to je pa res bilo lepo od tebe,da si tako rešila račjo družinico. kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zamuda več kot upravičena. Mi je všeč, da se nisi obrnila stran in jih pustila. Marsikdo bi žal se.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo si se odzvala. Upam, da ni bilo težav v službi. In race upam tudi že na svojem terenu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Helena & Marika, v službi sem povedala pa slike pokazala in so vsi delali samo "ahh" in "ohh". Sploh, če pa še popoldan malo potegneš in je tako in tako vse oddelano, ni neke panike. ;))
    Marna, a divje račke si našla?

    OdgovoriIzbriši