29. jun. 2011

Polet z balonom, drugič






Za voščilnico sem uporabila:
  • Imagine That Hot air baloon stamp
  • Memento ink (bahama blue, tangello, rose bud, lilac poises)
  • Copic markers
  • Echo park paper (A walk in the park - Sunshine)
  • oblački so Hero Arts stamp + Echo park paper
  • Hero Arts sentiment
  • Ranger Inksenntials white pen - za bel faux šiv 

Lep dan,
Suzi

7 komentarjev:

  1. Zelo lepo izgleda, tako prvič kot drugič :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Very pretty!
    And hello from a Summer Card Camp Classmate!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni sta obe voščilnici - sem vesela, da sva sošolki!

    OdgovoriIzbriši
  4. Very fun card! Hello from another classmate!

    Paige

    OdgovoriIzbriši
  5. Super, da si se prijavila. Je tudi mene zelo mikalo, pa sem se na koncu premislila. Pa morda naslednjo. Me prav zanima kaj bos rekla, kako je bilo. Si pa ustvarila krasni pisani cestitki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vladka, škoda, da se nisi prijavila.
    Meni je zelo všeč - te pisane barvne kombinacije so zelo po mojem okusu. ;))

    OdgovoriIzbriši