15. jun. 2011

Mmmm

Za rojstni dan ali kar tako - voščilnica z muffini različnih oblik in okusov.:))


Muffinčki so Hero Arts, pobarvani z Copici, okrancljani z Sticklessi. Za ozadje je rumen karton in Echo Park papir iz kolecije Splash ter obroba iz perlic za večjo dozo sladkorja ;)) Osnova je izrezana z Blossom nestiji. Senčeno z modro Memento blazinico.

Tole sem imela nedokončano na mizi verjetno že več kot mesec dni. Pa je vedno nekaj prišlo vmes (največkrat pride vmes, da zvečer zaspim skupaj z malim :)) . Zadnje dni pa me muči zob, ki mi ne da spat in ga zdravimo že hhhm, dolgo. Pa res ne vem zakaj vedno nasedem ljudem, da čiščenje kanalov  (oz. vstavi poljubno zobarsko zadevščino ;)) ne boli. Mene pač zelo boli, svoje pa naredi tudi strah, saj vem.
In tako bo zgleda vsaj nekaj dobrega iz tega, saj sem končno malo pospravila svojo mizo in se lotila vseh napol narejenih zadevic... par voščilnic, mini albumčki, magnetki, tablice.. 

 
Lep dan,
Suzi

3 komentarji:

  1. Čudoviti muffini!In ja, prav imaš vedno pridejo prav:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Še dobro, da si lahko ustvarjala. Jaz v takih situacijah lahko samo ležim in TV gledam.
    Muffinčki pa so mamljivi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene bolečina tudi nič ne spodbuja k ustvarjanju. Upam, da se čimprej tole uredi, ker je zelo neprijetno in verjamem, da boli. Mufini pa so eno samo veselje.

    OdgovoriIzbriši