18. jun. 2011

Metuljčki



Metuljček je zastonjska štampiljka, ki sem jo dobila zraven revije in sem nanjo naletela pri "pospravljanju" mize. Vsakič, ampak res vsakič, ko jo začnem pospravljat najdem polno enih zanimivih zadev in na koncu se vedno konča z štempljanjem, leplenjem, rezanjem, sestavljanjem... ;))
Tokrat sem uporabila memento blazinice, kristalčke in enobarvna kartona za podlago. Vse elemente sem še malo posenčila z rjavo Distress blazinico ter dodala rjav napis.

Lep dan,
Suzi

9 komentarjev:

  1. Oooh, kok cukrasto lepo :) Pospravljanje definitivno škodi, jaz tudi potem vedno začnem kaj packat :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušna, vesela, poletna. Pospravljanje - ustvarjanje.
    Dobra besedna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  3. Radostna, igriva in z dobrimi željami. Bo razveselila prejemnika! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow!!! zelo simpatični metuljčki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno preletavajo ti pisani metuljčki po osnovi čestitke. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Metuljčki me nikoli ne pustijo ravnodušne. Prav srčkani so.

    OdgovoriIzbriši