10. jun. 2011

Bela v odtenkih

Poročna voščilnica:


Zanjo sem uporabila belo osnovo, pearl bel karton, ki sem ga embosirala z Cuttlebugovo "Leafy branch" mapico. Pod embosiran karton sem dala srebrn karton  ter ga obšila z mini frosted perlicami. Uporabila sem še bel satenast trak in umazano bele papirne rožice (za lesk sem jih pošpricala z pearl Tatered Angels sprejem) ter kristalčke.

Lep dan,
Suzi

PS: zadnje čase mi blogger nekaj nagaja, ne morem se prijavit za pisanje komentarjev, objave pa lahko pišem. Se še kateri to dogaja? Je mogoče problem v kakšnih nastavitvah?

14 komentarjev:

  1. Čudovita je. Meni blogger nagaja z Explorerjem, z Mozzilo pa ne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem imela ta problem, pa sem ga rešila z Mozzilo!
    Čestitka je fantastična, preprosto lepa :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa! In vidim, da tudi šivaš rada. Imaš kar nekaj dela s tem obšivanjem s perlicami, kaj.
    Glede blogerja pa nimam pojma. Sem že videla pri eni, da se ji je to dogajalo. Jaz zaenkrat še nimam teh problemov. Trkam!

    OdgovoriIzbriši
  4. Poročna nekaj posebnega.

    Glede objavljanja in komentiranja imama pa tudi jaz težave. Nikakor ne gre tako kot je šlo prej. Po ovinkih nekako pridem do cilja. Pri komentiranju sem opazila, če se prijavim v google račun tako, da odkljukam "ostanite prijavljeni" ne morem komentirat, če pa to kljukico zbrišem oz. jo ne kliknem pa ni problema.

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo, poskusila v Mozzili in dela brez problemov.
    Hvala, punce!

    OdgovoriIzbriši
  6. Marna, zadnje čase ful rada šivam te perlice ;)) sploh odkar imam igle za perle je to čista poezija.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala Suzi da si vrašala tole o prijavi ,ker sem jaz tudi imela stem težave zato tudi sem poredko pisala kometarje .Zdaj pa gre :)).Še to kakšne igle za perle so to.Pohvalit še moram vse tvoje izdelke ki so čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa. Ti odtenki bele so vedno tako elegantni in romantični, ravno pravšnji za poroko.
    In super, da si rešila težave.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi mene so pritegnile te perlice ob robu, dobra idej ain lepo zgleda. Preprosta in elegantna čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  10. čudovita voščilnica.
    ja težave s komentiranjem sem tudi jaz rešila z mozzilo. bi pa poskusila še mb-jev predlog.
    kakšna pa izgleda ta šivanka za perlice (razumem, da je posebna)?

    OdgovoriIzbriši
  11. res deluje mb-jev predlog. mb- hvala <3
    še vedno imam raje explorer kot pa mozzilo ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo je lepa. Perlice na robu, so super. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Igle za perle so zelo tanke (posledično so tudo bolj mehle) in imajo res ozko uho za nit, tako, da brez problema nanjo nizaš tudi najbolj drobne perlice.

    Jaz sem jih kupila v Zlati nitki, pakirane po 4 ralične skupaj za cca. 2 eur.

    OdgovoriIzbriši