31. dec. 2016

Božični tag

Po kratkem oddihu od veselega decembra in veselih praznikov sem spet tukaj.

Z recikliranim božičnim tagom. ;)


Takele tagce sem za darilca naredila že pred par leti in nekaj jih je ostalo doma (brez imen seveda). Takšni so bili pred reciklažo - predelavo (brez imen - ker seveda sem pozabila slikat prej in sem poiskala staro sliko):


Osnova je bila takšna, potem pa sem jim začela dodajat:
  • še malo senčenja po robovih,
  • ozadje sem rahlo naštepljala z belimi pikicami,
  • eno veliko natur snežinko in eno majhno belo,
  • izrezan napis "Najlepše želje",
  • 2 majhna izrezana srčka,
  • malo bleščic in nekaj kristalčkov.
Končni izgled mi je kar všeč - pa vam?

 Izzivi:
  1. Craft-alnica: Izziv #176 - Božični tag
  2. Christmas Card Challenges: Challenge #3
  3. Craftyhazelnut`s Christmas Challenge:Challenge #315 - Anything goes Christmas 
  4. Najlepši par: Galerija meseca januarja

Rada takole okrancljam darila, ampak priznam, da ne vseh. To si "zaslužijo" samo tisti, za katere vem, da bodo to sploh opazili in cenili. Mi je kar malo hudo, da bi takoj po odpiranju daril, šibali z ostalim razcefranim darilnim papirjem v kamin. ;)


Uporabljeno:

  • Blazinice: VersaMark, Distress Walnut Stain,
  • Papir: bela osnova, kraft karton, eko karton, bel karton, rdeč scrapbook papir,
  • Štampiljke: Najlepši par,
  • Šablone: MFT Dienamics tags, MFT Dienamics snowflakes, Najlepši par napis + srčka, Rayher snežinka,
  • Pripomočki: lepilo, Sizzix, Copic marker (rdeč za srčke), pištola na vroč zra, bel HA embossing prah,
  • Dodatki: kristalčki, zvonček, Wink of Stella bleščice, vrvica, eyelet, svilen trak.


Lep pozdrav,

Simona

14 komentarjev:

  1. Zelo mi je všeč tale reciklirana verzija. Super si porabila "ostanke".

    OdgovoriIzbriši
  2. Rekla bi, da ti je reciklaža več kot uspela, saj si iz luštnih božičnih tagcev naredila prave okraske. Všeč mi je bogata snežinka, pa tudi kako si z dodatki obogatila celoten tag. Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice.

    Lp,
    Veronika

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito si jih reciklirala in obogatila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Simona, kako čudovito in prebrisano :-)... Krasno si tole izvedla!

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobra predelava in odlično ti je šlo od rok. Krasni tagi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito recikliranje.Zanimivo a ne kako s časom dodajamo stvari, pa ne, da prvotne niso bile lepe, le prvotni ideji dodamo nov pogled <3.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta tegec pa mi je res zelo všeč, od barvne kombinacije do postavitve...skratka super si to naredila.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. Such a pretty tag, thanks for joining us at CCC.

    OdgovoriIzbriši
  9. Res domiselno si predelala že tako krasni tag v novega še lepšega. :)
    Tole sestavljanje snežinke sem občudovala že na eni praznični voščilnici. ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. ooo kako krasni tagci, tisti ta bogati je res čudovit :-)) Kombinacija z eko papirjem pa vedno zelo lepo izpade.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo si jih reciklirala. Pa izredno všeč mi je kombinacija natur in rdeče.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasni tagci. Ta kombinacija barv je vedno IN :).
    Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši