1. dec. 2016

Veseli december - adventni koledar (dan 1)

Juhu, pa smo ga dočakali! Saj veste, pri nas začnemo z odštevanjem dni do božiča že tam enkrat septembra. ;) Ampak teh zadnjih nekaj dni bosta otroka lahko odštevala tudi s pomočjo adventnega koledarja, ki sem jima ga naredila.


Že pred časom sem navadno kovinsko tablo za magnete pobarvala z črno barvo za table. Tako lahko nanjo zdaj pišemo/rišemo z kredami in hkrati kaj pritrdimo z magneti. Super uporabno, sploh za otroke je to cel žur (tudi za mamo ;) ).

Odločila sem se za natur vrečke, izdelala sem natur tagce, na katere sem prilepila črne in bele krogce s številkami, dodala sem vrvico. Vrvico sem pa z washi trakci prilepila na škrnicelj. Škrniclje sem napolnila z različnimi aktivnostmi, igračkami in sladkarijami in jih s ščipalkami pritrdila na vrvico, ki sem jo napela preko table.


Za piko na i sem nad tablo pritrdila staro vejo jablane, nanjo obesila rdeče in zlate okraske ter dodala led lučke (na baterije).

V škrnicljih se skrivajo:
- sladkarije (mini vrečkice z bonbončki, kinder jajčke in mini čokoladke)
- mini igračke (avtki, štampiljke,..)
- CDji s pravljicami (2x)
- peka piškotov + recept
- sajenje božičnega žita + semena
- obisk kina
- mini vrečkice za mehurčkasto kopel
-in še kaj bi se našlo (pa se zdaj ne spomnim ;) )


Izzivi:
  1. Allsorts Challenge blog: Week 391 Anything Christmas
  2. Simon Says Wednesday Challenge Blog: Anything Goes 
Prav tako z koledarčkom sodelujem kot članica ustvarjalnega tima na Through The Purple Haze Challenges blogu - na Izzivu #114 - Christmas Colors . Pridružite se nam! Prav tako trenutno iščemo nove ustvarjalke, ki bi se nam pridružile kot članice tima. Pokukajte na blog za več info!




Uporabljeno:
  • Blazinice: /
  • Papir: bel, črn in rdeč šeleshamer, kraft karton,
  • Štampiljke: /
  • Šablone: Najlepši par tagec & krog s šivi, MFT Dienamics številke
  • Pripomočki: lepilo, Sizzix, luknjač zvezda, Crop-a-dille, kreda
  • Dodatki: vrvica, silk, veja, okraski za jelko, papirnati škrniclji, washi trakci, led lučke.

Lep pozdrav,

Simona

5 komentarjev:

  1. Fantastic advent, love the use of washi.
    Thank you for sharing with us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge X

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem ga občudovala že na FB. Super je in krasno paše na tablo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako simpatično in domiselno, verjamem da ob njem vsi uživate. Lep adventni čas vam želim, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Domiselno izdelan adventni koledar, všeč mi je njegova preprostost.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau,čudovito izgleda! Verjamem,da je otrokoma zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši