7. dec. 2016

Veseli december - preprost venček (dan 7)

Za danes imam za vas čisto preprost venček - naštempljano zelenje, narisan rdeč ilex in za piko na i rdeča pentlja:



Za ozadje sem izbrala kraft osnovo, zelenje sem štempljala z različnimi odtenki zelenih Memento blazinic, robove sem posenčila z disstresom. Dodala sem še narisane rdeče pike (ilex) in rdečo pentljico. 

Izzivi:
 Uporabljeno:
  • Blazinice: Memento black, Memento zeleni odtenki, Walnut Stain distress,
  • Papir: kraft osnova, bel šeleshamer, 
  • Štampiljke: Mavelu napis, Najlepši par vejice,
  • Šablone: Najlepši par kvadratni okvirji s šivi, pentlja ?,
  • Pripomočki: lepilo, Sizzix, Copic markerji, 
  • Dodatki: /.

Lep pozdrav,

Simona

PS: ne pozabite komentirati in se tako potegovati za bonbonček

13 komentarjev:

  1. Zelo lepa in elegantna čestitka :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preprost, a krasen venček. Rdeče pikice in pentlja ga lepo dopolnita.

    OdgovoriIzbriši
  3. Simona, krasen venček si ustvarila v tradicionalnih barvah, krasno je izpadlo, hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. o, tole izpade pa zelo lepo in praznično!

    OdgovoriIzbriši
  5. Preprosto mi je všeč. Čeprav tole tvoje štempljanje izgleda res čudovito. In venček je tak tradicionalen božični motiv. Lepe praznike želim!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav lep je tale tvoj preprost venček, štempljane vejice mu dajo globino, da bi ga človek kar obesil na vhodna vrata. Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice.

    LP,
    Veronika

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo. Pa je prav lep, tale tvoj venček v tradicionalnih barvah.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Aaaaa Simona...kako si se pa to dobro spomnila!!! Krasno si uporabila set z rožicami. Moj poklon (in malce vriskanja od navdušenja :-)))!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo všeč mi je tvoja voščilnica z venčkom :-)) Krasno si naštempljala pisan venček.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši