22. maj 2017

TTPH izziv #125: Karkoli

Po dolgem premoru sem spet tukaj, tokrat z novim izzivom, ki ga pripravljamo na blogu 

Through The Purple Haze: # 125 Anything Goes - šopek travniškega cvetja in čestitke iz srca za meni ljubo osebo:

  Izzivi:
  1. Craft-alnica: Izziv #186 - Šopek cvetja
  2. Najlepši par: Galerija mesecmaja
Uporabljeno:

  • Blazinice: VersaFine black,
  • Papir: bela osnova, bel karton, 
  • Štampiljke: Najlepši par, Create a Smile stamp,
  • Šablone: Najlepši par kvadrati in krogi s šivi,
  • Pripomočki: lepilo, Sizzix, ZIG markerji,
  • Dodatki: kristalčki.

Lep pozdrav,

Simona

8 komentarjev:

  1. Simona, zelo lepo te je spet brati. :) Prav poseben in barvit travniški šopek si postavila na voščilnico. Krasno si ga pobarvala. Vidim, da moram tudi sama na lob za ZIG markerji. ;) Oglasi se mi prosim na mail čimprej :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, Simona je nazaj! Jupi! :)) Kako je krasna tvoja voščilnica! Sem jo že občudovala na fb. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Enostavna,barvita in simpatična.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, res te ni bilo zelo dolgo. Vesela sem, da te lahko ponovno berem in občudujem voščilnice.
    Zelo lepa je, v živahnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo kako čudovito voščilnico si naredila in uporabila krasno štampiljko cvetja :-)) Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiiii zentangle tehnike pa res ne vidiš pogosto na blogih - všečkam! Super barve in ideja s šopkom kot cvetom je svetovna. Hvala, ker deliš svojo umetnino z nami pri CRAFT-alnici :)!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen in barvit šopek. Lepo, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši