21. jul. 2009

Pujsi

Tele pujse sem delala že lani in ker so bili med otroci pravi hit, sem morala nujno naredit nove. Nastali so sicer že skupaj z kužoni, ampak si zaslužijo svojo fotko:




Polakirani še niso, zaenkrat sem še malo počakala z tessarolovim lakom za čolne, ker sem hotela testirat Pebeo lak. Saj vem, tapridni vse pobrusijo in potem sploh ne rabijo lakirat. ;-)) (jaz sem bolj lene sorte ;-().

lp,
Suzi

11 komentarjev:

  1. Prav kjuti pujsi so in čisto logično je, da so hit. Zaradi barve in zaradi simpatične izdelave.
    Mene baje doma čaka paketek in predvidevam, da je nek na netu kupljen lak. Sporočim, kak je.
    Pa po novega Pebeo moram tudi še it, tisti prvi je bil kiks.. bolj lepilo kot lak :)

    OdgovoriIzbriši
  2. CARSKI SO! Tudi meni je čisto jasno, zakaj so hit.

    OdgovoriIzbriši
  3. oooooooooo, zakon, tole je pa hudo dobr!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ful dobri in tudi meni je čisto jasno, zakoaj so bili in so še vedno hit.

    OdgovoriIzbriši
  5. Seveda so hit.... kako pa ne bi bili, če so pa takoooooo kjuti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. :))) nič čudnega, da so hit :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav imaš res si zaslužijo svojo fotko in se sploh ne čudim , da so hit. Mega so!

    OdgovoriIzbriši
  8. Danes pa me je v nabiralniku pričakalo čudovito presenečenje. Suzi, najlepša hvala!"!! Čisto me je raznežilo :)

    OdgovoriIzbriši