10. jul. 2009

Kužoni

Tokrat za spremembo pokažem nekaj drugačnega, da ne bodo zmeraj čestitke. :-)) Majhni magnetki narejeni iz fimo mase.



Čaka me še lakiranje - odkar so ukinili tadober fimo lak (tisti, ki ni bil na vodni osnovi) iščem njegov najboljši približek. Tisti na vodni osnovi je čisto preveč pocast in lepljiv, pa še takega lepega glossy efekta ne da. Zdaj sem kupila tessarolovega alkidnega za čolne, upam, da bo ok. Me pa zanima s čim lakirate fimo mojstrice?
lp,
Suzi
PS: tile magnetki naj bi bili približek škotskih terierčkov.

17 komentarjev:

  1. Kooolk luštni kužki!! Na pasme se nič ne spoznam, na lake pa malo bolj. Se strinjam glede fimo laka. Eden od dobrih nadomestkov je Pebeo lak za akrilne barve (Levček BTC Ljubljana). Obstaja v treh variantah - svetleča, ki se res sveti, mat, ki pride zelo prav pri transferih, ki rabijo zaščito in satenast oz polmat. Je tudi na vodni osnovi, kar je ugodno za pranje orodja. (Seveda pa ta nasvet ne pomeni, da sem se proglasila za fimo mojstrico - samo fimo zasvojenka sem ;-D)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, koliko kužkov na kupu :)
    Lepo, lepo, lepo...
    In kako si bila pridna :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ijeeee kok so luštni!
    Ja "stari lak" tudi jaz pogrešam. Trenutno uporabljam tega za čolne, ja kot ti. Hvala Kristina tudi tebi za info okoli tega Pebeo. Bom tudi preizkusila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ej, Suzi, fuuul so lepi!
    Kako pa si do oblike prišla? Imaš kak modelček?

    OdgovoriIzbriši
  5. Jooooj, kaksen lustkan pesjak si si omislila, sploh ne vem, kateri pesek je bolj luskan :))) No, un zelen z roza ovratnicko bi bil kot nalasc za na nas hladilnik :))))
    Glede laka pa super info v komentarjih!
    LP, Tulpika

    OdgovoriIzbriši
  6. Se mi je kar zdelo, da boš enkrat te dni pokazala kaj takega, ko je bilo zadnjič govora o muckih.

    Res so nori! Tako zelo barviti, da ti morajo biti všeč in si jih zaželeti imeti na hladilniku.

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj koliko jih je in tako zivih pestrih barv! Ti bodo res prinesli dobro voljo s seboj. Si delala z modelckom?

    OdgovoriIzbriši
  8. Kristina, hvala za informacijo o lakih. Ob priliki nabavim nabavim tega pebeo v svetleči varianti.

    Kužki so nastali z pomočjo modelčka, ampak glede na pasmo, ki sem jo hotela ;-)), je bilo potrebno vsakemu popravit noge in vrat.

    Sicer pa pohvale dobro denejo, mogoče pokažem še kaj s svoje fimo deske.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uhh, kako živahen kupček pesjanarjev :) Super igledajo takole na kupu, si bila pa res pridna. Tisti lak pa tudi jaz pogrešam. Mogoče se sprehodim do Levčka jutri in sprobam Pebeo. Čeprav imam nahrčkane kar še nekaj zaloge :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sonja, tudi jaz imam še nekaj nahrčkanih "tadobrih" lakov, ampak dokler ne najdem enako dobrega nadomestnega laka, mi jih je prav škoda porabit. ;-)) Moram čimprej tega Pebeo kupit, me že firbec muči...

    OdgovoriIzbriši
  11. O, kakšna pasja druščina in kako prijetno pisana. Fajn!

    Z laki imam pa čist enake izkušnje kot ve. Kristina, tvoja info bo tudi meni prav prišla. Sicer pa sanjam, da bi enkrat imela mašino za poliranje in bi lakiranje odpadlo. Samo kuhinje ne morem čist spremenit v delavnico, ali pač :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Sem iskala mail, pa ga ne najdem :) torej naj bo komentar. Lak, ki sem ga kupila, ko sva se slišali, očitno ni pravi, saj se testno prelakiran košček še kar lepi, pa je že par dni mimo :( Ti sporočim, ko najdem pravega.

    OdgovoriIzbriši
  13. :)) od mačkonov h kužonom :)))

    Ful so dobri :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Luštni kužki in kolk jih je in kolk barv- dobro in še enkrat dobro!O lakih pa pojma nimam-žal.

    OdgovoriIzbriši
  15. všeč mi je, da uporabljaš barve. tvoje stvari so res corti!

    OdgovoriIzbriši