12. jan. 2015

Pisane rože

Danes pokažem eno čisto preprosto, tako za rojstni dan.



Narejena je z Hero Arts štampiljkami, ki jih imam doma že celo večnost pa jih nisem še nikoli uporabila. Podobno njihovo štampiljko že imam...


Uporabila sem memento barvne blazinice in rezalno šablono od Najlepši par, zato voščilnico prijavljam v njihovo Galerijo meseca janurja. Napis sem izrezala, pobarvala z Memento blazinicami in poudarila z Glossy Accents.


Šivi so enkrat za spremembo pravi in ne faux. ;)

Uporabljeno:
  • Štampiljka: Hero Arts 
  • Blazinice: barvne Memento ,Distress Walnut Stain
  • Papir: bel fotokarton
  • Pripomočki: kotna štanca,ovalen nesti, šablona NP, 3D lepilne blazinice, blazinice za senčenje, šivanka in sukanec, Glossy Accents
  • Dodatki: kristalčki

Lep dan,

Simona

9 komentarjev:

  1. Zelo je lepa.
    Sledim objavam. lp Maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Vaauuu. Krasna, lepo barvite rožice. Poudarjeno voščilo, lepo izstopa. Zdaj vem, da ga moram imet.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo razigrana in vesela voščilnica je nastala-zelo mi je všeč
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne barve in zelo lep naštemplani šopek. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse pride enkrat na vrsto. Zelo lepo si uporabila štampiljke.
    Napis pa vse skupaj krasno dopolnjuje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vsec mi je kako znas uporabljati barve. Lepo si nanizala roze okoli napisa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita barvita voščilnica in lepa postavitev. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita cvetoča voščilnica! Zelo so mi všeč barve, pa šivani oval....krasno!

    OdgovoriIzbriši