31. jan. 2015

Majhna pozornost za vas ♡

Lani je minilo 5 let odkar sem začela pisat ta blog. Ampak lani nisem kaj preveč spremljala datumov, ker sem si vzela polletni blog dopust. Letos pa sem se odločila, da popiham prah iz njega. ;)

V teh 5 letih pisanja in ustvarjanja se je veliko spremenilo. Postala sem mamica, 2x. In prav moja dva fanta sta razlog, da ni več toliko časa za ustvarjanje kot nekoč. Z otroci se to spremeni v izziv! ;) Velikokrat testirata meje mojega potrpljenja, sploh ko se igrata in brskata po mojem ustvarjalnem kotičku. Ni simpl ostat ravnodušen, ko nalepita na tla 10m najlepšega washija in se igrata cesto. ;) 

Zato tudi ni več toliko časa za ustvarjanje kot nekoč, so pa ti ustvarjalni trenutki toliko bolj sladki. ;) In ker imamo vsi radi sladko, sem se odločila , da je čas za bonbonček za moje zveste spremljevalke-bralke-komentatorke.





Bonbonček vsebuje: 
  • 20  scrapbook papirjev z rožami (dimenzije 6x6, enostranski, vsak motiv 2x), 
  • DoCrafts magazine (dec 2014, vsebuje 3 darila - zvezdo iz filca za sešit, planer za 2015 in škatlice za sestavit)
  • 20 velikih tagcev (10 belih in 10 eko), 
  • 20 mini papirnih vrtnic (zelen in svetlo modre),
  • 3 paketke polperlic različnih velikosti
  • 2x20 yardow Bakers twine vrvice (rumena in zelena) 
  • Glossy accents mini lepilo
  • 3x silikonske štampiljke (so bile kot darila pri različnih revijah, nikoli rabljene)

Zanj se lahko potegujete kar trikrat:
  • pustite komentar pod to objavo
  • pustite še en komentar, če blog spremljate (ali pa ste ga ravno začele ;-))
  • pustite še en komentar, če ste novico o darilcu objavile tudi na svojem blogu.

Žrebala bom čez 2 tedna, 31. januarja.

Lep dan,

Simona

56 komentarjev:

  1. Čestitke za 5 let bloganja in ustvarjanja. Čudoviti so tvoji izdelki in želim ti veliko uspehov še naprej in čimveč ustvarjanja z otroki :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke ob 5 obletnici bloganja. Hitro je minilo, kajne. želim ti še naprej čim več ustvarjalnih trenutkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. tvoj blog spremljam že kar nekaj časa ( a ne ravno s pisanjem komentarjev - na tem nisem prav preveč doma)

    OdgovoriIzbriši
  4. Novico o tvojem blogu sem delila tudi v svojem blogu

    OdgovoriIzbriši
  5. super darivanje. Hvala ti na ovoj divnoj prilici!

    OdgovoriIzbriši
  6. tvoj blog pratim več neko vrijeme.
    stvarno je super.

    OdgovoriIzbriši
  7. podjelila sam tvoje darivanje na svom blogu

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Simona, čestitke za 5 let bloganja. Zelo rada pokukam v tvoj ustvarjalni kotiček, vedno ustvariš kaj zares lepega. V tem času so se ti zgodile same prijetne življenjske spremembe, naj bo tudi v prihodnje tako:)) Želim ti še veliko ustvarjalne energije, super idej in prav takih kreacij. Novičko delim tudi na blogu, prijazen pozdrav, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke za 5 let. Veliko se ti je zgodilo v tem času in super, da še najdeš čas za ustvarjanje.

    OdgovoriIzbriši
  10. Spremljam te že od prej ;-) Hvala za možnost sodelovanja pri bonbončku.

    OdgovoriIzbriši
  11. Evo, pa sem prilepila še na svoj blog. Veliko sreče vsem pri žrebu ;-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Tvoj blog spremljam, sicer ne dolgo časa, ker sem čisto nova v tem ustvarjalnem svetu, ravno zato rada spremljam take dobre ustvarjalke :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Novica o tvoji pozornosti pa tudi že na mojem blogu. Naj jo dobitnica dobro izkoristi in naredi čimveč lepih izdelkov :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Pridno se postavljam v vrsto za tale slastni bonbonček, še vedno z nasmehom, saj si živo predstavljam, kako tvoja junaka z washi trakci delata cesto. :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Spremljam te že dalj časa in sem med tvojo odsotnostjo z bloga pošteno pogrešala tvoje objave. :-)

    OdgovoriIzbriši
  16. Novička o bonbončku je že na mojem blogu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  17. Čestitam za pet let tvojega bloga. In seveda za oba fantka, ki sta v tem času prišla na svet.
    Hvala za možnost, da se potegujem za bogat bonbonček.

    OdgovoriIzbriši
  18. Ze dolgo se poznava, zato se z veseljem vracam k tebi in se potegujem za bogat bonboncek

    OdgovoriIzbriši
  19. Draga Simona, vse naj naj ob tejle petici! Rada pogledam k tebi, ker me tukaj vedno čaka kaj lepega! :)

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  20. Bonbonček je več kot bogat in se z veseljem postavim v vrsto ;)

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  21. In bonbonček je tudi že na mojem blogu ;)

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  22. Čestitke za 5. obletnico. Tudi sama praznujem januarja in te vabim, da pokukaš še pri meni ;)

    OdgovoriIzbriši
  23. Čestitke ob jubileju pet let in seveda za male škratke,moji so že malo zrasli (15 in 7),verjemi,hitro mine,potem se vrne ves čas,ki ga vmes nekaj let nimaš niti minuto preveč,seveda za to poskrbijo malčki

    OdgovoriIzbriši
  24. Blog sem začela ravnokar spremljati in ga bom z veseljem pogledala za nazaj in spremljala naprej

    OdgovoriIzbriši
  25. slikica čudovitega darilca krasi tudi moj blog,lp

    OdgovoriIzbriši
  26. Čestitke ob obletnici! Želim ti še veliko lepega ustvarjanja.

    OdgovoriIzbriši
  27. Tvoja spremljevalka sem že nekaj časa.

    OdgovoriIzbriši
  28. Slikica bo pa takoj zdajle na mojem blogu.

    OdgovoriIzbriši
  29. Čestitke za obletnico in hvala za možnost, da dobimo prekrasen in bogat bombonček.

    OdgovoriIzbriši
  30. In tvoja fotka bombončka je na mojem blogu :-)

    OdgovoriIzbriši
  31. Čestitke še z moje strani.Pet let pa vendar ni tako malo.Hvala,ker nas razveseljuješ s prekrasnimi objavami. Rada prihajam obiskovat tvoj blog.
    Želim ti,da bi tudi v bodoče ustvarjala z veseljem in ljubeznijo!!!
    Tudi sama se z veseljem postavljam v vrsto za mikaven bonbonček in ga delim na svojem blogu :)
    LP,Urška
    LP

    OdgovoriIzbriši
  32. Naj ti povem,da tvoj blog spremljam že kar nekaj časa.Čeprav ne pustim vedno komentarja,z veseljem pogledam tvoje izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  33. Ja,in z veseljem delim bonbonček na svojem blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  34. O čestitke za tako lepo obletnico! Tvoje objave kar pogrešam, ker so izdelki vedno res čudoviti. Hvala ta oriložnost. lp

    OdgovoriIzbriši
  35. Blog spremljam že kar nekaj let in vedno znova me navdušiš.

    OdgovoriIzbriši
  36. Tvoj bombonček je že na mojem blogu ;)

    OdgovoriIzbriši
  37. Čestitke za tako visoko obletnico tvojega bloganja in ustvarjanja. Tvoj bonbonček je več kot čudovit in se z veseljem postavim v vrsto zanj, saj sem še sama bolj na začetku ustvarjalne poti in vsak pripomoček pride prav. Pa veselo ustvarjanje ob tvojih sinčkih še naprej. Meni pa pomagata dve hčerkici, tako da te čisto razumem.

    OdgovoriIzbriši
  38. Na tvoj blog sem naletela sedaj slučajno preko bonbončka. In sem prav vesela, da sem ga našla, saj ustvarjaš čudovite stvari. Sem postala tudi tvoja spremljevalka.

    OdgovoriIzbriši
  39. Slikica tvojega sladkega darila že krasi moj blog.
    Lp, Valerija

    OdgovoriIzbriši
  40. Čestitke za 5 let bloga, to pa ni kar tako. Otroci zrastejo in potem bo spet več časa za ustvarjanje in pisanje bloga. Pozdrav v Maribor.

    OdgovoriIzbriši
  41. Tvoj blog sem danes začela spremljati, bom malo pofirbcala še za nazaj in ga dodala med spremljevalne bloge.

    OdgovoriIzbriši
  42. Zdaj grem pa na svoj blog objaviti še slikco darilca.

    OdgovoriIzbriši
  43. Malo pozno a kljub temu se postavljava v vrsto za bombonček še midve,ker izgleda res fantastično. Čestitke ob obletnici.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  44. Spremljevalki pa sva že kar nekaj časa in zelo radi pogledava tvoje umetnine.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  45. Tako tvoja slika in povezava je zdaj na najinem blogu. Želiva pa ti še dosti let ustvarjanja.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  46. Čestitke ob obletnici :-)) Želim ti še veliko kreativnega ustvarjanja!

    OdgovoriIzbriši
  47. Zelo rada priden k tebi na obisk :-))

    OdgovoriIzbriši
  48. Tvoj sladkorček je že na mojem blogu :-))

    OdgovoriIzbriši
  49. Čestitke ob 5 obletnici. Želim ti, da bi še naprej tako lepo ustvarjala, ter našla čim več časa za papirčkanje :)

    OdgovoriIzbriši
  50. Na bloggerju sem te našla preko tvojega bombončka, ter takoj postala tvoja spremljevalka, saj izdeluješ zelo lepe izdelke. Še ena blogerka k kateri bom z veseljem pokukala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  51. Čestitke ob obletnici. Želim ti čim več sladkih trenutkov.

    OdgovoriIzbriši
  52. Čestitke ob obletnici tudi z moje strani. Uživaj v otroških radostih in ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši
  53. Čestitke za vztrajnost! Še na mnoga leta ;)

    OdgovoriIzbriši
  54. tako rada gledam tvoj blog. cestitek ins e veliko lepih ustvarjalnih trenutkov. Natasa

    OdgovoriIzbriši