28. feb. 2013

Preprosto

Preprosto in enostavno je včasih skoraj najboljše. Tudi današnje voščilnice so čisto preproste, pa se mi zdi, da kar efektivne. Vedno me ima, da bi še nekaj dodala, nalepila, okrancljala - pa se na koncu skoraj vedno odločim, da je tako kot je, čisto dovolj. :)




Lep dan,

Simona

11 komentarjev:

  1. Preproste, enostavne in čudovite. Čisto prava doza vsega... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Točno take kot so, so najlepše :) Bi bilo škoda dodajati še kaj več.

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam isto težavo :)) Super lepe, kot vedno! ;)

    Pozdravček,
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam isto težavo :)) Super lepe, kot vedno! ;)

    Pozdravček,
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  5. Isto je pri meni vendar enostavno ne morem pustiti voščilnice če nimam občutka da je zaključena in takšna kot sem želela. Mi pa posledično vsaka izvedba pobere on načrtovanja do konca okoli 5 ur in potem hodim spat ob 4:00 zjutraj ob 5:00 pa vstajam. lol

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa je. In čisto dovolj vsega je gor :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. super lepo! všeč mi je kako rožica lepo izstopa v tele krasni rdeči barvi. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. hihi, midve sva imeli pa podobno inspiracijo:) Iste barve, ena rožica in nit sta nama očitno bili navdih.
    Super sta ti uspeli voščilnici. niče več ne rabita!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. So mi takoj padle v oči. Super barve in motiv, krasna postavitev in se strinjam , ravno prav vsega.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ravno prav vsega je na njej!
    Čudovita je :-))

    OdgovoriIzbriši