2. feb. 2009

Plastika

Že pred nekaj časa sem v tujih spletnih trgovinicah kupila skrčljivo plastiko (shrink plastic). Tale plastika so v bistvu kot papir tanki plastični lističi. Nanje lahko delamo odtiske štampiljk, rišemo, barvamo ali jo kako drugače okrasimo.



Ko slikico na plastiki pobarvamo, jo obrežemo (naokoli pustimo par milimetrov nepobarvanega roba) ter vanjo naredimo luknjico (seveda samo v primeru, da želimo končni izdelek kam obesit).

Listič položimo za par minut na na alu folijo v pečico predsegreto na 175°C. Čez par trenutkov se bo začel zvijat in krčit. Proces krčenja je zaključen, ko se plastika v pečici zravna. Z alufolijo vred jo vzamemo iz pečice in jo takoj obtežimo z knjigo za minutko ali dve.
V procesu krčenja se plastika skrči in odebeli za približno 7x:


Končni izdelki so dobili pri meni podobo obeskov za mobitele, glede na motive pa jih bom prihranila za otroška velikonočna darilca. ;-))





lp,
Suzi

17 komentarjev:

  1. Ooo, super so izpadli tvoji plastični prijatelji. :) Zelo luštno!

    OdgovoriIzbriši
  2. joooj, kok so corti pa še tist biserček za piko na i pri obesku :)) ugotavljam, da bi tole zelo zelo rabila, hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepe obeske si naredila. Tale skrčljiva plastika pa ni od muh.

    OdgovoriIzbriši
  4. Je luštno delat so tole folijo, kajne? Res lepe obeske bodo dobili otročki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Marna, plastični prijatelji? ;-))Skoraj sem pod mizo padla ob tem komentarju - ne vem, če ne bom naslova objave spremenila, hahaha...

    Sonja, tale plastika je res carska pogruntavščina za majhne in malo večje otroke. Res fina igračka!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimivo in meni prvič videno.
    Prav luštni so obeski in tole bi npr. pri mojih otrocih takoj dobilo naziv "dobrega čarovniškega trika", ki bi ga kar naprej uprizarjali, dokler bi le imeli občinstvo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale plastika je tudi meni fascinantna, še nisme poskusila, izgledajo pa lepo, zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  8. IIIIIII, tebi je pa useplelo, meni pa nikakor ne gre.

    Se mi zdi, da nisem naletela na najboljš plastiko. Ko naredim odtis, ga zelo težko pobarvam in tudi odreže se zelotežko sploh, če želim narediti kakšen bolj oster "ovinek".

    Katero plastiko uporabljaš? V kateri barvi? S čim barvaš odtise?

    Hvala in zapomoč in LP, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  9. joj, so luštni!:))

    Bodo otroci ziher veseli!:))

    OdgovoriIzbriši
  10. Suzi - sem pa vedla, da bo smeh zaradi tega. Važno je, da sem te nasmejala. :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. O, punce, hvala!

    Tanja, "moja" plastika je bila od Shrink Art - Shrinkles in sicer barva frosted. Na eni strani je čisto gladka, na drugi pa kot da bi bila prevlečena s papirjem in rahlo mlečne barve. Tale gre barvat praktično z vsem, jaz sem jo recimo z akvarelnimi barvicami. Po pečenju pa jo po tisti mlečni strani prelakiram kar z lakom za fimo in postane bolj prozorna.

    Je pa treba bit pozoren - plastiko v barvi Crystal Clear pa je možno barvat in štempljat le z permanentnimi barvami.

    OdgovoriIzbriši
  12. najprej sem se spraševala, kaj bi s to plastiko sploh počel, ampak teli obeski za na zadrge/mobije/puščice/čopke,
    so res fino izpadli.

    še posebej žirafa.

    OdgovoriIzbriši
  13. iiiiiiiiii Suzi ima že vse pobarvano in narejene obešančke za mobitele. SUPER!jaz pa še tist uboge žirafe nisem uspela pobarvat.Pa tudi štempljala še nisem,ker je žirafa zdaj tako čista,da si je sploh ne upam namočit v Stazon LOL

    OdgovoriIzbriši
  14. ma tile so pa tako srčkani!!! Pa otroci bodo znoreli!

    OdgovoriIzbriši
  15. živjo, mene pa zanima kje kupiš oz naročiš lističe oz skrčljivo plastiko?hvala
    p.s. res imaš lepe izdelke!

    OdgovoriIzbriši
  16. zdravo!!
    mene pa zanima, kje kupite te obeske oz. kako naj povem...ta zgorni del - ko je gorih vrvica(upam da veste kaj mislim)...
    hvala za odgovor

    OdgovoriIzbriši