28. sep. 2016

Moj mali poni

Tiste, ki imate male otroke zagotovo poznate risanko "Moj mali poni". :) To pa so moji mali poniji.;)


Pred časom sem malo vadila barvanje in prelivanje barv in so nastali tile mali poniji, kasneje sem jih pa vkomponirala v tele majhne voščilnice - velike so cca 10x10cm. Za voščilo za rojstni dan ali lepo misel.





Uporabljeno:

  • Blazinice: Memento black, VersaMark, Distress Peackock Feathers
  • Papir: bela osnova, bel šeleshamer,
  • Štampiljke: The Greeting Farm, Mavelu napis,
  • Šablone: Najlepši par kvadratni okvirji s šivi , Memory Box oblački,
  • Pripomočki: lepilo, Sizzix, Copic markerji, ,
  • Dodatki: /.

Lep pozdrav,

Simona

4 komentarji:

  1. Oooo, si jih dobila. Koliko časa jih že iščem, pa so povsod razprodani. Tako ljubki so ane, midve s hčerkico sva obe zaljubljeni v te štampiljke :)) zelo lepe voščilnice so nastale. Take, pozitivne :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna modra barva za ozadje in ljubki ter barviti poniji. Krasne so.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mateja, ja, kupila sem jih že pred časom, takoj ko so bile izdane. ;)
    Malo sem pogledala, tule jih imajo na zalogi, morda povprašaš koliko bi bilo poštnine: https://www.diestodiefor.com/products.php?cat=98&pg=10
    Sicer pa me komot pocukaš za rokav za kakšnega ponija ali dva. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, saj to trgovinco prav dobro poznam :))) HVala Simona:)) Sem ravno naročila, pa nisem videla, da jih imajo. No evo, pa bo spet trpel proračun :))

      Izbriši