25. avg. 2016

Through The Purple Haze: Izziv #107 - Podeželje

Ob četrkih se igramo na Through The Purple Haze Challenges blogu. Za tokraten izziv sem na temo "Podeželje" pripravila tole voščilnico:



Z digitalnimi štampiljkami po lastnem izboru nas je tokrat razvajal naš sponzor Make It Crafty . Pokukajte - imajo krasne digi štampiljke za praktično vsako priložnost.




Najprej sem natisnila digitalno štampiljko samokolnice, jo pobarvala. Nato sem odtisnila veliko listkov, jih pobarvala, izrezala in posenčila z distress blazinico. Vse sem naložila na samokolnico, malo sem jih seveda izgubila po poti ;) Dodala sem še izrezan napis hvala in vse skupaj pozicionirala na osnovo.



Uporabljeno:

  • Blazinice: Memento black, Walnut stain distress,
  • Papir: bela osnova,bel šeleshamer, kraft karton, 
  • Štampiljke: Make it Crafty Wodden Wheelbarrow, Snag `em listki,
  • Šablone: Najlepši par okvirji + napis , 
  • Pripomočki: lepilo, Sizzix, Copici,
  • Dodatki:/.

Lep pozdrav,
Simona

PS: pridružite se nam na izzivu. Čas imate do 6.9.2016. ;)

1 komentar:

  1. Ja, jesen bo skoraj tu in prav je, da se nanjo pripravimo s samokolnico, na katero bomo naložili vso to krasno listje. Zelo mi je všeč napis, ki si ga namestila na kupček listkov.

    OdgovoriIzbriši