23. mar. 2016

Zajček

Prazniki so že pred vrati, tik tak bodo tukaj. Pri Jane`s Doodles sem našla frebbie tega prikupnega zajčka.
Hitro sem ga natisnila v več velikostih, enega pobarvala, pri dveh pa sem pobarvala le pirhe, jih izrezala ter dodala na voščilnico.

Drage moje, želim vam lepe in mirne velikonočne praznike.




Izzivi:


  • Allsorts Challenge Blog: Week 355 - Easter
  • Cute Card Thursday: Challenge 417 - Easter
  • Creative Card Crew: CAS


  • Uporabljeno:
    • Blazinice:  Memento black, Distress Walnut Stain,
    • Papir: bel šeleshamer, bela osnova za voščilnico,
    • Štampiljke: Jane`s Doodles digi, Mavelu napis,
    • Šablone: SSS okvirji,
    • Pripomočki: Sizzix Big Shot,blazinice za senčenje, Copic markerji,bel Signo pen,
    • Dodatki: Simple Stories enamel dots.

    Lep dan,

    Simona

    10 komentarjev:

    1. Hihi, res je prikupen. Pa vesele velikonočne praznike želim tudi tebi in tvojim domačim!

      OdgovoriIzbriši
    2. joooj, tale zajček mi je tako zelo všeč! :) Lepo čestitko si izdelala. Vesele praznike! :)

      OdgovoriIzbriši
    3. A real fun creation with that super bunny Simona.

      Hope you have a good Easter.

      B x

      OdgovoriIzbriši
    4. I wished you a happy Easter and totally forgot to thank you for joining in at Allsorts.

      B x

      OdgovoriIzbriši
    5. Lušten zajček s pisanimi pirhi. Lepa voščilnica. Tudi tebi lepe in mirne velikonočne praznike.

      OdgovoriIzbriši
    6. Thanks for joining Allsorts challenge with this great entry, good luck.
      Happy crafting
      Tracy x

      OdgovoriIzbriši
    7. Kako je luškan. Všeč so mi pastelne barve.

      OdgovoriIzbriši