25. apr. 2012

Mavrični metuljčki

Metuljčki so izrezani  s šablono in v izrez je nalepljen pisan scrapbook papir, osnova embosirana z Cuttlebugovo mapico, robovi so zaobljeni in rahlo posenčeni.


Imam obdobja, ko so mi takšne preproste voščilnice nadvse všeč in takšna, ko mi je všeč gneča na papirju in nešteto dodatkov. :))

Uporabljeno:

  • Memory Box šablona in Cuttlebug embosirna mapica
  • pisan scrapbook papir
  • roza memento blazinica
  • štanca za zaobljenje vogalov in tanek flomaster za faux šive.

Lep dan,

Suzi

10 komentarjev:

  1. Lušna, preprosta - metuljčkasta. Meni je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. joj kako je čudovita .. meni so tudi preproste večkrat bolj všeč, čeprav tudi nametane znajo bit zelo lepe. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je v svoji preprostosti. Zelo mi je všeč papir pod metuljčki.

    OdgovoriIzbriši
  4. U, zelo je lepa tale tvoja voščilnica. Bela s kančkom vseh mogočih barv.

    OdgovoriIzbriši