26. maj 2011

Lep je dan...

Prijateljica Nataša je pred nekaj dnevi praznovala rojstni dan in ker je tudi sama strastna ustvarjalka, je zanjo nastala tale čestitkica:



Uporabila sem set Hero Arts akrilnih štampiljk in jih z črno in modro blazinico odtisnila na vzorčast papir. Nato sem vse odtiske izrezala in oblačke z 3D blazinicami prilepila na osnovo (ta je narejena iz embosiranega belega kartona ter različnih papirjev). Ptičke sem prilepila z lepilom in so optično nivo nižje kot oblački.
Napis je sestavljen iz Doodlebugovih nalepk. Rob sem obšila z modro prejico in perlicami.

Čestitko prijavljam tudi na Izziv #30 Craftalnice, kjer tokrat želijo videti vsaj 1odtis.



Sicer pa vabljene na njen blog, kjer bo ob tej priložnosti podelila kar 3 bonbončke!

Lep dan,
Suzi

14 komentarjev:

  1. ta je pa meni noro všeč, spomladanske barve...oblački so fensi...
    čudovita celota...
    Papa Kefa***

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je. Prički dajo še poseben čar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav razigrana in vesela je tale voščitka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep je dan in lepa je čestitka! Všeč mi je njena navihanost in vsi ti čudoviti oblački! :)) Odlična je!

    Hvala, ker sodeluješ na 30. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    ––––•(-•( Manuela )•-)•––––

    OdgovoriIzbriši
  5. Super, pozitivna, vesela in zelo simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako lepo razigrana čestitka. Pa napis je super,

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo mi je všeč, lepa, pomladna, optimistična...)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Spodobi se, da se oglasi še prejemnica te prekrasne voščilnice. Res si me razveselila z njo in še vedno se je ne morem nagledat :)
    Hvala, še enkrat, Suzi

    OdgovoriIzbriši
  9. sproščena in prav imenitna s tem napisom. le naj bo - lep dan :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Lep dan, ki te ponese na krilih ptic med oblake. Zelo simpatično. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepa in barvita. Danes ko komentiram je zunaj oblačno in tvoja voščilnica prinese k meni malo sončka :).

    OdgovoriIzbriši