10. feb. 2011

In darilce dobi...

Torej, teden je naokoli, pustile ste veliko veliko božajočih komentarjev, postale moje spremljevalke tako ali drugače ter širile glas o mojem darilcu/blogu. Hvala!


Kot obljubljeno, sem danes izmed vseh vaših prispelih komentarjev (s pomočjo http://www.random.org/) izžrebala enega, ki bo dobil pisano ustvarjalno darilce:



Pod številko 35 se skriva Natašin komentar:

Nataša, čestitke! Na mail mi javi le še svoj naslov, da ti bonbonček čimprej pošljem.

Lep dan,
Suzi

6 komentarjev:

  1. Čestitke Nataši. Malo pa sem ti fauš ;o)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke izžrebanki. Žal nisem vedela, da so kakšna darilca na tvojem blogu, ker sem ga šele zdaj odkrila. :(
    Hvala za tvoj obisk in komentar na blogu. Vabljena še kdaj.
    Pozdravček♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke Nataša in želim ti prijetno sladkanje.

    OdgovoriIzbriši
  4. ja čestitam, prav privoščim ti.. iz vsega srca...

    OdgovoriIzbriši