25. jan. 2011

Njena mini žehtica

Za prihod najavljenih malih princesk:







 

 Štampiljke, embosiran strukturiran karton, distress blazinica in prostoročni napis. Fantovska žehtica sledi, je še na delovni mizi.

lep dan,
Suzi

11 komentarjev:

  1. Luštna žehtica :) Pa pisava mi je všeč. Imaš dobre fonte :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Preproste, lušne, nežne. Prava žehtica za male princeske.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna žehtica! Pa luštne štampiljkice. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super štampiljke in izvedba. Čisto prava mini žehtica za male princeske. Napis mi je zelo všeč. Tudi zato, ker je slovenski. Prevečkrat se mi namreč zdi, da se kar zadovoljimo z napisi v tujem jeziku, še več, celo tako daleč smo že, da nam v tujem jeziku bolj fino zvenijo. Meni pa je vseeno naš jezik najlepši - tudi ob (ali pa prav zato) posebnih priložnostih.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luškane voščilnice za male princeske.

    OdgovoriIzbriši
  6. iiii kako so pisano krasne :))) ti pa res znaš z barvami ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je pa tole cart...preprosto čudovite!

    OdgovoriIzbriši
  8. res so cart :) zanimivo, tudi meni je napis takoj padel v oči, kar pomeni,da mi je zelo všeč. žehtica pa tudi kokola, bi rekli pri nas :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lušne razigrane voščilnice za male princeske, všeč zelo :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Na mojem blogu te čaka nagrada ;)

    OdgovoriIzbriši