31. jul. 2010

Bodiji


Končno sem body osnove, ki sem jih par mesecev nedokončane prekladala po mizi, skončala.
So precej preproste, le osenčeni robovi, eyeleti namesto gumbkov, trakec z pentljo, odtisi štampiljk kot osrednji motiv ter okrasen šiv okoli izreza.

Uporabila sem mini Alladin štampiljke, jih izrezala z štanco, posenčila ter z 3D blazinicami prilepila na vzorčast papir. Na tega sem z perl modro blazinico najprej odtisnila scalopped (slovenski izraz?!) krog, ga izrezala z škarjami in prilepila čez okrasen trakec. 

Dve čestitki sta že šli na pot - k Indiju in Ajdi.


Lep pozdrav,
Suzi

8 komentarjev:

  1. Krasni so in lepo jih je videti toliko na kupu :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav luštni bodiji!Pa kar velik kupček jih je:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Cort! Meni je pa všeč, da so preprosti, je tako motiv bolj izrazit.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super so! V živo še lepši kot na sliki ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, saj jih ni tako veliko - tokrat jih je nastalo 6, bom pa morala počasi nove osnove pripravit.

    OdgovoriIzbriši
  6. o spet cela serija... moram še sivkico enkrat pogledat.. :)

    OdgovoriIzbriši