16. mar. 2010

Pisane rožce in nagrada

Še en pisan kolaž, da pokažem še preostalo četico čestitk, ki so nastale ob Dnevu žena, namenjene pa bodo najverjetneje tudi za kak rojstni dan:




Nataša mi je podelila tole blogovsko nagradico:


Povedati moram 7 resnic o sebi (glede na to, da to delam že ene tretjič, dvomim, da bo kaj presenetljivo novega ;-)):

  1.  Kljub temu, da rada delam s fimo maso, papirjem ali kakšnim drugim ustvarjalnim materialom, nisem prav vedno pri volji, da zvlečem ven vse iz škatel (če ne zvlečeš vsega, itak non-stop nekaj manjka in hodiš iskat, dokler ni spet vse zunaj).

  2.  Vedno ustvarjam v kuhinji, na kosu delovnega pulta, ki je potem posledično izdatno zabasan z ustvarjalno robo in seveda se mi ne ljubi vedno takoj ali pa celo sproti pospravit - ker mogoče pa bom še kaj naredila! ;-))

  3.  Posebno mahnjena sem na serije čestitk - ne vem zakaj, ampak rada naredim vsaj 6, 10, 12, 20,.. čestitk z isto postavitvijo in seveda v povsem različnih barvnih kombinacijah.

  4.  Kadar pečem fimo magnetke imam tudi svojstveno obsesijo in tako jih ne dam pečt, dokler jih nimam za poln pekač. Pri tem jih mora bit seveda od vsake barve/modela enako število. Se mi zdi, da je potratno gret pečico za samo par komadov. ;-))

  5.  Sem rahli odvisnik od internetnih nakupov - sploh recimo pri otroški opremi najprej preverim cene v naših trgovinah, potem se pa obesim na google in iščem najugodnejšo varianto.

  6.  Nakupovanje ustvarjalnih pripomočkov in materialov preko neta je svojstven užitek - sploh, ker je izbira bogata in se ne rabiš ukvarjat s prodajalkami, ki nimajo pojma kaj sploh prodajajo.

  7.  Pri vseh mnogih okrasnih venčkih, ki jih naredim, mi prav vsako leto odnesejo vse in tako še vedno nimam svojega pomladnega in zimskega vratnea okrasja. (imam pa poletnega in jesenskega - ta dva sem uspela obesit dovolj hitro;-))
Nagradico poklanjam naprej:
Creative Chococat - da bi nam čimprej pokazala še kak izdelek izpod svojih rok
Maji - vedno super skombinira vzorčaste papirje v svojih ustvarjanjih
Mariki - njenim objavam in novostim komaj uspem sledit.
Hali - skoraj vsak dan nas že zjutraj razveseli z novostmi iz svoje delavnice
Marni - ki dela strašno fajn nakit, voščilnice in še marsikaj
Papirolini - pod kul imenom se skrivajo kul stvari
Marby - ki dela lepe knjigice in fotoalbumčke

Lep dan,
Suzi


10 komentarjev:

  1. Iiii kako luštno pisane čestitke. Res lepo.
    Hvala za nagrado :-9 v tvojih 7 točkah sem se tudi jaz našla - da zmerja pečeš cel pekač. To tudi jaz delam, zdaj je lažje, ker imam mini pečico samo za fimo in zato tudi mini pekač,ki se hitro napolni. Pa še v kakšnih točkah pssttt :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooooj, hvala za nagrado! :)
    Čestitke so pa itak lepe, lepe! Zelo so mi všeč, ker so tako lepih pisanih barv. Sem jaz tudi že celo eno rožico spacala skupaj. Jo kmalu objavim. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo je bilo brati o tebi.zgornja serija pisanih rožastih čestitk, pa pove, da govoriš resnico.In moram ti povedat, da sva si v parih točkah zelo podobni:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za nagradico! :) Čestitke pa zgledajo čudovito. Zanimivo, kako ti ležijo serije, jaz nimam živcev za to. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Suzi, čestitke so zelo lepe in kar zadišala mi je pomlad ob pogledu na njih. :)
    Sicer pa hvala za nagrado... Obljubim, da kmalu tudi jaz objavim 7 resnic o sebi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne cestitke!!! Smem vprasati, kako so rozice narejene?
    Hvala in lp,
    Lara

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vsem. :-))

    Lara, link do tutoriala za rožice najdeš nekaj objav nazaj.

    OdgovoriIzbriši